dimecres, 23 de març del 2016

Enquesta de satisfacció



Anàlisi de resultats

Novament hem ofert als nostres clients participar en una enquesta de satisfacció.  Les preguntes formulades pretenen que siguin avaluats aspectes com: l’atenció als alumnes, l’ambient de treball, la informació proporcionada prèvia a la inscripció al centre, la resolució de dubtes, la metodologia i els recursos emprats, la comoditat de les instal·lacions, la relació qualitat/preu... També hi ha la possibilitat de destacar altres aspectes positius i negatius en un apartat de resposta oberta.

L’objectiu d’aquesta enquesta és important per nosaltres. Es tracta de detectar punts febles que puguin ser corregits. 

I ara ja passem a donar detalls dels resultats


Participació

La participació ha sigut molt baixa, gairebé el 50% dels nostres clients han col·laborat. Això vol dir que desconeixem què en pensa la resta. 

Tanmateix en qualsevol moment podeu dirigir-vos a nosaltres per expressar opinions, queixes o suggeriments.


Puntuacions 

Hem obtingut una mitjana de 9,36. Gràcies a tots! És un excel·lent que ens anima a continuar treballant en la mateixa línia. 

La puntuació més baixa obtinguda ha sigut un 5, en referència als preus del servei. La resta han oscil·lat entre el 7 i el 10. 

L’aspecte pitjor valorat ha sigut en la majoria de casos el preu i els millor valorats l’atenció de les professores, la resolució de dubtes i les explicacions proporcionades.


Respostes obertes

Hem formulat tres qüestions de resposta oberta: suggeriments i comentaris, aspectes que valoreu en positiu i aspectes que valoreu en negatiu.

Heu sigut molt generosos, destaquem algunes de les coses que heu dit en positiu:
-          “estem molt contents del tracte, van contents i això és bonic”
-          “ambient familiar i proper”
-          “tracte personalitzat i proper”
-          “interès demostrat per a que l’alumne assoleixi la matèria”
-          “resolució de dubtes i adaptació de l’horari en funció de les necessitats o dels exàmens”
-          “anar amb altres alumnes de la meva classe que tinguin dubtes igual que jo”
-          “m’agrada l’atenció que em mostren”
-          “els grups són reduïts”
-          “em costa trobar cap aspecte negatiu”

I en negatiu:
-          “passem estones xerrant”
-          “diversitat de caràcters en el grup”
-          “comencem una mica tard les classes”
-          “les taules són petites i estàs enganxat al del teu cantó”
-          “a vegades quan hi ha massa gent la profe no dóna per a tots”


Conclusions

Anem per feina en aspectes com la puntualitat a l’hora de començar i acabar. Sabem que el que fem en una classe repercuteix en la següent, ja que no fem descans en els canvis de classe. És per això que aquest trimestre ja hem començat a estar al cas per millorar aquesta qüestió.

Respecte l’heterogeneïtat dels grups hem de dir que no és vist per nosaltres de manera negativa. Al contrari, facilita l’autonomia en el treball sense comparacions en el rendiment de cada un. També pensem que resulta una experiència enriquidora compartir espai amb alumnes d’altres cursos i centres. Hem de dir que intentem agrupar primària, secundària i batxillerat separadament, per tant, la diferència no és tanta.

L’ítem “preu” assoleix una puntuació baixa (de 5) i l’ítem “qualitat-preu” molt bona (de 7 a 10) per tant entenem que malgrat us semblin elevades les tarifes penseu que són proporcionals a la qualitat del servei que rebeu. El nostre objectiu és treballar per a que el servei que us oferim sigui excepcional i immillorable.
Gràcies per la vostra col·laboració.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada