Anàlisi de resultats
Novament hem
ofert als nostres clients participar en una enquesta de satisfacció. Les preguntes formulades pretenen que siguin
avaluats aspectes com: l’atenció als alumnes, l’ambient de treball, la
informació proporcionada prèvia a la inscripció al centre, la resolució de
dubtes, la metodologia i els recursos emprats, la comoditat de les instal·lacions,
la relació qualitat/preu... També hi ha la possibilitat de destacar altres
aspectes positius i negatius en un apartat de resposta oberta.
L’objectiu
d’aquesta enquesta és important per nosaltres. Es tracta de detectar punts
febles que puguin ser corregits.
I ara ja
passem a donar detalls dels resultats
Participació
La
participació ha sigut molt baixa, gairebé el 50% dels nostres clients han
col·laborat. Això vol dir que desconeixem què en pensa la resta.
Tanmateix en
qualsevol moment podeu dirigir-vos a nosaltres per expressar opinions, queixes
o suggeriments.
Puntuacions
Hem obtingut
una mitjana de 9,36. Gràcies a tots! És un excel·lent que ens anima a continuar
treballant en la mateixa línia.
La puntuació
més baixa obtinguda ha sigut un 5, en referència als preus del servei. La resta
han oscil·lat entre el 7 i el 10.
L’aspecte
pitjor valorat ha sigut en la majoria de casos el preu i els millor valorats l’atenció
de les professores, la resolució de dubtes i les explicacions proporcionades.
Respostes obertes
Hem formulat
tres qüestions de resposta oberta: suggeriments i comentaris, aspectes que
valoreu en positiu i aspectes que valoreu en negatiu.
Heu sigut
molt generosos, destaquem algunes de les coses que heu dit en positiu:
-
“estem
molt contents del tracte, van contents i això és bonic”
-
“ambient
familiar i proper”
-
“tracte
personalitzat i proper”
-
“interès
demostrat per a que l’alumne assoleixi la matèria”
-
“resolució
de dubtes i adaptació de l’horari en funció de les necessitats o dels exàmens”
-
“anar
amb altres alumnes de la meva classe que tinguin dubtes igual que jo”
-
“m’agrada
l’atenció que em mostren”
-
“els
grups són reduïts”
-
“em
costa trobar cap aspecte negatiu”
-
“passem
estones xerrant”
-
“diversitat
de caràcters en el grup”
-
“comencem
una mica tard les classes”
-
“les
taules són petites i estàs enganxat al del teu cantó”
-
“a
vegades quan hi ha massa gent la profe no dóna per a tots”
Conclusions
Anem per
feina en aspectes com la puntualitat
a l’hora de començar i acabar. Sabem que el que fem en una classe repercuteix
en la següent, ja que no fem descans en els canvis de classe. És per això que
aquest trimestre ja hem començat a estar al cas per millorar aquesta qüestió.
Respecte l’heterogeneïtat dels grups hem de dir
que no és vist per nosaltres de manera negativa. Al contrari, facilita l’autonomia
en el treball sense comparacions en el rendiment de cada un. També pensem que
resulta una experiència enriquidora compartir espai amb alumnes d’altres cursos
i centres. Hem de dir que intentem agrupar primària, secundària i batxillerat
separadament, per tant, la diferència no és tanta.
L’ítem “preu” assoleix una puntuació baixa (de
5) i l’ítem “qualitat-preu” molt
bona (de 7 a 10) per tant entenem que malgrat us semblin elevades les tarifes
penseu que són proporcionals a la qualitat del servei que rebeu. El nostre objectiu
és treballar per a que el servei que us oferim sigui excepcional i
immillorable.
Gràcies per
la vostra col·laboració.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada